Udtalelse fra tidligere formand Henrik Lundsgaard Nielsen

image Arkivfoto: Palle Herløv.
15. juli 2024 kl. 11:51

KLUBNYT - Efter 14,5 år som formand for Hedensted IF stoppede jeg som formand for klubben i starten af maj.

Jeg havde tidligere meddelt beslutningen om at gå af posten til næste generalforsamling til september. Derfor kunne det selvfølgelig godt virke lidt drastisk, at jeg gik af i utide i maj. Jeg vil derfor gerne komme med denne udmelding for at undgå evt. misforståelser i den forbindelse.

Bestyrelsen og jeg var uenige omkring klubbens fremtidige strategi - herunder fordeling af de økonomiske midler i klubben - og samtidig havde jeg foretaget dispositioner, der rækker ud over det budget og aftaler, der er vedtaget i klubbens bestyrelse. Derfor blev vi enige om, at jeg stoppede før tid.

Der er rigtig mange gode ting i gang i Hedensted IF, og der skal tages mange beslutninger, som vedrører klubbens fremtid. Derfor var det også tid til, at andre skulle til og tegne klubbens fremtid.

Jeg er glad og stolt over, at jeg sammen med de øvrige bestyrelsesmedlemmer i Hedensted IF igennem årene har skabt et godt fundament i klubben.

Jeg ønsker HIF det bedste i fremtiden.

Henrik Lundsgaard Nielsen