Theo Laursen er ny mand i grøn og hvid

image Foto: Palle Herløv.
11. august 2024 kl. 09:14

ELITE - Theo Laursen har lavet en aftale med Hedensted IF, hvor han skal spille på førsteholdet.

Den 19-årige offensiv-spiller har været i Vejle Boldklub hele sit liv, og han kommer dermed direkte fra klubbens akademihold.

- Jeg kommer til HIF for at prøve noget nyt og for at genfinde noget spilleglæde. Jeg har kun været her i to uger og deltaget i seks træningspas, men mit indtryk er positivt, og det matcher de ting, andre har fortalt mig om klubben, siger Theo Laursen og beskriver sig selv som en teknisk stærk, klassisk midtbane-10'er.

I Hedensted bliver han genforenet med tidligere holdkammerater fra Vejle: Victor Hem, Mads Gude, Silas Valbak og Magnus Rasmussen.

Theo blev student fra Campus Vejle tidligere på sommeren, så han har gang i et sabbatår lige nu, hvor der skal spilles masser af fodbold.

Hedensted IF byder Theo Laursen velkommen i den grønne trøje!