Tidligere FC Midtjylland-talent - nu i grønt

image Foto: Palle Herløv.
19. august 2024 kl. 19:12

ELITE - 20-årige Magnus Rasmussen er kommet til Hedensted IF.

Den venstrebenede forsvars- og midtbanespiller kommer fra Give Fremads jyllandsseriehold, som han skiftede til efter at have spillet U17 og U19 Liga i Vejle Boldklub. Herfra kender han flere af sine nye holdkammerater i Hedensted.

Fra U10 til U15 spillede han i FC Midtjylland, der hentede ham i barndomsklubben Give Fremad. Her nåede han ind omkring U-landsholdenes træningssamlinger frem til den endelige udtagelse til U16-landsholdet, hvor han blev sorteret fra i en bruttotrup på 28.

- Jeg kommer til HIF nu med en ambition om at spille på et højere niveau end jyllandsserien. Jeg har været her i nogle uger, og jeg kan mærke, at jeg er kommet til et dejligt sted, hvor der både er god stemning og store ambitioner om fodbold på endnu højere plan end det nuværende. Det passer mig rigtig godt, siger Magnus Rasmussen til hedenstedif.dk.

Hedensted IF byder Magnus Rasmussen velkommen i den grønne trøje!

Foto: Palle Herløv.